lørdag den 14. juli 2018

Gæstebog


Så lykkes det at blive færdig med min ideen om at lave en gæstebog med Projekt Life kort, som jeg har liggende i flere år.
Album sidderne måler 20x20 cm, og der er plads til både hilsner og billeder af gæsterne.

Du kan se, hvad jeg har brugt af materialer til sidst i indlægget og der er også direkte link til webshoppen på mange af tingene på.
Jeg har anvendt Projekt life kort til at gæsterne kan skrive en lille hilsen også kan man sætte foto af gæsten nedenunder.
Kortene har jeg pyntet med karton, washi tape og perler.
Her er der brugt 2 kort fra Projekt Life serien, som jeg har pyntet. Sølvholderen er en Marianne Design die som hedder Vintage Decoration LR0269
De små blomster en en punch jeg har brugt også har jeg pyntet dem med stamen.
Kortene til billederne har jeg givet lidt washi tape også har jeg sat bånd på - ideen var at man kunne fjerne båndet, som er sat fast med dobbeltklæbende tape også sætte billedet fast.
Ringenne er også en Marianne Design die som hedder Wedding Rings LR0238.
Syntes sølvkanten blev suveræn flot og blev lidt overrasket over hvor tydelig embrossingen blev.
Her har jeg brugt den samme Marianne Design die, som på forsiden, nemlig en Bride & Groom LR0345. Jeg har stanset en sort og lilla ud og sat 3d puder under den lilla farve for at løfte den lidt.
  Borde og blade er også en punch jeg har haft i mange år og begge er fra Martha Stewart.
Jeg har valgt at lave alle mellem siderne ens, for at give noget ro i albummet.
Træpynten, kan jeg desværre ikke huske hvor er fra, men dejligt de langt om længe kunne blive brugt.
De samme elementer går igen i hele albumet, for at det ikke skal blive for roddet.
Som du kan ane har jeg anvendt wire til at samle albumet, hvilket er bevidst, da jeg tænker at en gæstebog bliver åbnet og lukket mange gange, så det skal kunne holde til noget.




Champagneglasene er også Marianne Design og de har nr. LR0237 og den tænker jeg at jeg kommer til at bruge meget, både til bryllupskort, studenterkort og nytåskort.

Designpapiret er Violet Love fra Studio75, en virkelig lækker serie og kan købes både som samlet pakke med ekstra tilbehør og som løse ark.
Da albummet måler 20x20 cm, så kræver den også meget papir og jeg mener jeg brugte 2 pakker, for jeg kan jo kun få 1 stykke ud af de 30x30 cm, så der er lige noget man skal overveje, inden man giver sig i kast - men man kunne jo have anvendt mere ensfarvet for at holde prisen lidt nede.




Så nåede vi til sidste side, hvor jeg har valgt at holde den som i starten.
Uhh ja..jeg har prøvet at tage en film af bogen, så du bedre kan danne dig et indtryk af den, men den store filminstruktør bliver jeg vidst aldrig.
Jeg har anvendt følgende materialer:

Hvidt ribbon fra Marianne Design
Brudepar, ringe, champagneglas, border er MarianneDesign dies
Hvide halvperler fra Marianne Design
For og bagside er chipboard fra Studio75

Resten er noget jeg har haft liggende og alle lilla farver er fra restekassen.

Tak, fordi du kiggede med, jeg håber du får en fantastisk kreativ dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar