torsdag den 12. juli 2018

Magnolia kort

Endelig ferie og tid til at kunne fordybe sig i det kreative..skulle egentlig lige have lavet en gæstebog og et piratskib færdig, men kom i gang med at male efter flere års pause og her får du mine første erfaringer med at male med Distress Ink Pad og Marker.
Jeg har før malet med Promarker, men har aldrig kunne få et resultat, som jeg var tilfreds med, men nu er jeg gået over til vandfarver...helt bestemt Tim Holtz Distress Ink og Marker og med lidt hjælp fra Scrappigerne fra Scrapklubben, så hjalp det gevaldigt med at vælge det rigtige sværte.
Førhen når jeg har prøvet med Distress Ink, så har jeg stemplet med Momento, men den er altså ikke beregnet til vand, så jeg prøvede StazOn og Wow!, den er suveræn...jeg lader det lige tørre et øjeblik, også er jeg ellers klar til at male.
 Jeg har ikke så mange Ink pad og Marker, så jeg bruger lidt af begge dele, men jeg tænker, at jeg kommer til at købe Markerne, for jeg syntes, det er nemmere at styrer farven.
Så bruger jeg en vandpensel - men jeg bruger faktisk ikke ret meget vand, før jeg syntes, at nu er jeg færdig, så får den en god omgang med vand - det syntes jeg, giver det bedste resultat.

Akvarelpapir papir - jeg sælger både i A4 og nogen små 12x12 cm og det er jeg har anvendt her og det virker til at være ganske godt, for det smitter ikke igennem papiret.

 Stempler er heller ikke noget jeg har så meget af, udover Magnolia, som jeg har samlet på i flere år, så har temmelig mange (nye :O)..men er glad for, jeg langt om længe kan få dem brugt og prøver også at komme til at sælge dem på kreahyggeri.dk

Nåhh, men kommer lidt flere resultater og når jeg nu bliver lidt mere skarp til det, så skal jeg nok tage billeder undervejs.




Tak, fordi du kiggede med - forresten, selve kortet er rester fra en æresport jeg lavede og da jeg ikke havde nogen græs die, så brugte jeg noget gran og klippede til og resten af pynten er fra Silhuette Cameo storen.




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar