søndag den 13. maj 2018

Rygsæk

Har længe ville lave denne rygsæk og da jeg fik serien Berry Blush fra Dovecraft på webshoppen, ja så passede den perfekt til dette projekt.
Jeg har taget et A4 karton og tegnet på det først, for at være sikker på de forskellige mål.
De store bredeste sider på æsken måler 9 cm og de smalle 5...også er der en rest tilbage til at flappen som der kommer lim på og der holder den samlet.

Bunden der skar jeg et lille stykke karton der måler 5x9 cm, som jeg satte på med dobbeltklæbende tape.

Derudover så skal du bruge stykker der måler:
1 stk. på 2x9 cm til toppen
1 stk. på 6x7 cm og 1 stk. på 7x6 cm til lommen foran, den lille er yderst og den store er bagest.
1 rund med diameter på 9 cm - til toppen, som sættes sammen med den på 2x9 cm.
1 rund med diameter på 7 cm - til lommen der sættes på den der måler 7x6 cm.
(det havde jeg dog ikke i dies, så de blev lidt størrer)
Håber det giver lidt mere mening, med hvordan den skal foldes.
Som du kan se her på toppen, hvor jeg har brugt den på 2x9 cm og lavet små huller i til hank.
Fortrød dog at jeg ikke lavede huller til ryghankene med det samme, så det kan du evt. gøre inden du samlet den.
Jeg havde desværre ingen magnetter, men eller kunne man lige have sat det på, inden man kommer designpapiret på, så man ikke kan se den.
Her er den lille forlomme, som kan åbnes, og der kunne man også have sat en lille magnet i, min blev dog limet fast, med knappen fra Berry Blush serien.
Sidst men ikke mindst, så syntes jeg siderne var lidt kedelige med det bare hvide papir, så der pyntede jeg med lidt designpapir, perler og så skulle jeg lige have brugt de sidste sløjfer som jeg havde liggende, som også er fra Berry Blush.
Tak, fordi du kiggede med, håber du kan bruge opskriften og ellers er du velkommen til at spørge løs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar