lørdag den 28. april 2018

Mors dag billede kort

Jeg er vildt betaget over denne serie fra Dovecraft som hedder Bee Happy og da jeg fik nogle billeder fra Trimcraft, hvor de vidste hvad man kunne lave af serien, blev jeg inspireret til dette kort/billede til mors dag.

Jeg har virklig fået udfordret mig selv, efter jeg er begyndt at arbejde med hele serier og skal vise hvad man kan med dem, for normalt bruger jeg aldrig stempler, washi tape, dies m.m., men nu har jeg fundet ud af hvor sjovt det er at bruge de elementer.
Selve kortet måler 30x15 og lavet af chipboard fra Studio75, som er en hvid chipboard der måler 30x30x cm.
Kanterne har en bredde på ca. 1,5 cm, så det passer med washi tapen.

Først har jeg sat baggrundspapiret på, så derefter washitape på kanterne og til slut sat kanterne på kortet, så det kommer til at ligne et billede.
I hjørnerne har jeg limet bier fast, som man kunne have valgt at stemple med bistemplet der er i serien, da den passe meget fint på og derved have markeret bien tydeligere.
Jeg har lavet 3 tags og klippet nogen mini bier ud fra en af designpapirerne der er i serien og de er har fået lidt glimmerlim, hvilket gør at vingerne bliver oppe.
 Så har jeg stanset bikuber ud, pyntet med træbogstaver, klemmer og perler fra Bee Happy serien.
Tak, fordi du læste med. Håber at du bliver inspireret til at lave dit eget billede kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar