søndag den 17. juni 2018

Kort med Project Life kort

Jeg er en af dem, der har et hav af Project Life kort og har lavet Project Life album de sidste 4 år, men der er kommet så mange nye kort, og har netop taget dem i handel i webshoppen, så har tænkt over hvordan jeg kan bruge de her suveræne kort til andet end Project Life, da jeg ikke vil ud at købe nye, før der er svundet godt i bunkerne af kort, så ind i mellem min arbejdet med gæstebogen, hvor der er også er brugt PL kort, ja så blev der lige tid til at lave disse kort.
   
Alt pynt er rester jeg har haft liggende, noget er fra Netto, noget er fra Citrus Twister månedskit og andet er noget har ligget i skuffen længe, så det er altså ikke ting jeg sælger i webshoppen - men dette er for at give dig inspiration til, hvad man kan bruge disse skønne kort til.

Alle kort måler 10x15 cm og jeg har anvendt en hjørnepunch fra Becky Higgins, så får jeg nemlig de samme runde hjørne, som der er på PL kortene.
 
 
 
 
 
 

Tak, fordi du kiggede med, jeg vil vende tilbage til arbejdet med gæstebogen, sørøverskib og hvad der nu ellers er gang i af sjove ting.

2 kommentarer:

  1. Tak for rigtig fin inspiration. De kort kan godt være lidt svære at få brugt helt op. Så dejligt med ny input.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette 🙂 Tak for din fine kommentar, er meget glad for at du blev inspireret til at få brugt dine kort - ha en fantastisk dag 😊

      Slet